SHOOT werkt als volgt:

Telefonisch contact

Tijdens het eerste oriënterende telefonische of persoonlijke contact zal uw motivatie en uw wens om veranderingen door te voeren door u aangegeven worden.

We maken dan een afspraak en ik kom bij u langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Kennismakingsgesprek op locatie

In dit gesprek nemen we uw persoonlijke situatie door en stemmen we uw wensen af op de mogelijkheden van SHOOT. We bespreken wat we van elkaar verwachten tijdens onze samenwerking.

 

Offerte

U ontvangt van mij, naar aanleiding van ons kennismakingsgesprek een schriftelijke verslag van het gesprek waarin met name het doel wat u voor ogen staat beschreven wordt. Ook ontvangt u een planning en een offerte.

Als u akkoord gaat met de offerte stuurt u deze getekend retour en neem ik contact met u op om een afspraak te maken om aan de slag te gaan.

Planning

Wanneer de opdracht is verleend en ik een afspraak met u heb gemaakt, zullen we bespreken of u al enige zaken kunt gaan voorbereiden.

Evaluatie

Na het afronden van de opdracht maken we een afspraak voor een terugkomafspraak. We gaan dan evalueren of aan uw wensen tegemoet is gekomen tijdens de samenwerking en het beoogde resultaat is gehaald.

Ook tussentijds is er natuurlijk gelegenheid de gang van zaken te bespreken. Tevens is er altijd de mogelijkheid van telefonisch advies.

 

Mijn doel is dat na afronding van de werkzaamheden van SHOOT uw administratie, werkplek of woonomgeving weer functioneel en overzichtelijk is.